kryssnings time again;D

Lördagen den 5 dec var jag på kryssning =)
med min Pojkvän & nåra i hans familj:)
träffa 3 av dom för första gången(a)
vi firade hans pappa Ulf som fyllde 50år.
hade de trevligt ,åt julbord nästan direkt när vi gått på.
på kvällen spela vi på spelautomater,dom drack
jah höll mig faktiskt nykter^^,fast va fett stora
vågar på kvällen så för första gången fick
jag ta åksjuketablett,brukar inte va så illa;P menmen
nåra av dom blev lite fulla,inklusive min pojkvän^^
han&jag skulle dela hytt me hans bror+flickvän
men vi böt hytt me hans andra två systrar
så jag & älskling fick en egen hytt!:D den va varm-_-
aja men de va trevligt iaf:)

hoppas ni andra haft lika bra helj som jag:)
kraaamiiiis(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0