Ny bärbar/allmänt

Idag köpte jag en bärbar data av min bror han böt sin stationära data mot en bärbar så jag fick köpa den bärbara av han(: så jag har nån data och ta med på semestern och så (: den va nästan ny så den var väldigt fräsch!.
 
och så har jag varit hos Becca idag och kollat på alla hennes 35-37 husdjur(?)och så har vi plockat blommor och barkgrenar så gjorde vi en krans, synd att man inte gjorde de förut när de va midsommar menmen;P
Vi kanske ska göra blombuketter eller Krans tills på Fredag för då kommer mina kusiner hit och firar pappa för han fyllde år dan efter midsommar (: 45 bast asså;) haha. och jag & Becca ska göra en Smörgås tårta till pappa och dom andra (:
för mamma &pappa jobbar så dom hinner inte, men de ska bli lite sköjj :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0