Måndag skola igen:/

Hej alla bloggläsare idag är det tyvärr Måndag ,början av en hel ny lång skolvecka-_-

Idag hade jag mat & boende i 4 timmar  sen ios(individ & samhälle sen slutade jag
alltså 14:45..

äntligen då åkte jag bussen till Bålsta gick ner till centrum & väntade på mamma i 20min
då mötte jag på Malin & Sussi(: kul att träffa Sussi igen:) inte ofta nu för tiden:/

aja sen kom mamma då gick hon och jag till Go-west & hon skulle köpa julklapp till min pojkvän:)
sen till Kicks & handla sen gick vi upp till Deschman så testade jag skor(: sen hemtex,

sen åkte vi till Bro, gick & tittade på Outlet-märkeskläder( hitta snygga Fred perry tröjor:)
sen på karlsson som har allt möjligt
sen fliseberg(?) sen in på willys & handla & så åkt vi hem:)
har ätit och nu ligger jag i sängen & kollar  på "vänner" film:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0