skola,teater m.m (:

Skola idag då,hade först data lektion ,sen halv 10 gick vi på Teater
såg vår gamla klasskompis då!:D johanna ,hon va me i teatern:)
Sen påväg tillbaka till skolan så tog kenneth min mössa så vi höll på o fjanta oss lite.xD
o jah blev nästan påkörd av en lastbil då><
sen hade vi Lunch sen spela vi innebandy på idrotten,lite kul vare iaf:)
sen åkte jag till bålsta & träffade Amanda,gick i centrum o kolla, hon köpte julklappar,de har inte jag gjort en
har så svårt o komma på nåt o köpa, nå tips?^^
Sen hämta pappa mig sen åkte vi & hämta Nalle.[vår hund]
sen hem så lagade jag mat,diska o massa sånt,så duktig ja blivit:D(a)
och snart är de helj!:) skönt

Kramisar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0