De senaste. för mig iaf;)

Hellu nu kmr de senaste , för mig

är ju med killen hela lovet så i Måndags fick jag hjälp och städa mitt
rum de behövdes verkligen!^^

Tisdags: då åkte jag och min vän Bella bussen till Bålsta stationen
kollade lite i centrum en snabbis innan vi skulle möta Martin!=D
vi gick upp till tåg perongen och väntade på han
sen när han kom så gick vi ner till centrum och kollade
massa affärer och ba flumma lite, finns inte så mkt o göra i bålsta.xD

IDAG: var jag i kista Galleria med Mamma and älsk
va där typ halv 10 o alla affärer öppnar 10 så vi fika lite o så vänta på
att allt skulle öppnas^^ sen under dagen köpte jag en tjocktröja från Cubus
som jag betalade själv, resten betalade mamma, hon e riktigt snäll ibland(A)=)
denna gång spendera hon bort 2000kr på mig förra gången var de typ 3000kr.^^ops:p
men asså de va inte så mkt saker men de blev mycket pengar.xD
du kanske vet hur de är när du shoppar?^^

aja
planer, kanske åka till bålsta imorrn igen och träffa en person för första gången efter att vi pratat över 1år ,skojj o träffa nytt folk tycker jag:)
tycker inte du?

och typ storhandla me mamma imorrn eller fredag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0