jag är tillbaka!:D för tillfälligt iaf



H
ejigen!^^
mitt internat har inte funkat på typ hela veckan.
och funkar inte nu heller .
använder ba trådlöst nätverk:P

och de har varit så solit i veckan så orkade/hade ingen lust
att skriva i bloggen när jag va i skolan,för då solade jag eller var med martin ist:)
men hoppas internet funkar på min data ikväll då
kmr jag ha massa o berätta och lite bilder kmr upp oxå;D

just nu är de lite "stormigt" och grått ute så inge kul o va ute:p

man igår va de fredag o va så trött så somna vid halv 11 typ:o me killen , och gick upp
ca 10 idag och så storstäda vi friggeboden så nu kan man sova där:) behövs ba nya sängkläder:)
jag & pojken funderar på att sova där inatt men beror på värmen o så:)
och nu har jag lite FF dom andra e hos mormor & morfar o fikar , ja orkar inge göra nånting -_-


men hoppas ni haft de bra senaste veckan?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0