Min dagliga sminkning

Tänkte lägga upp bilder på min dagliga sminkning ,ifall nån är intresserad=)
Denna sminkning använder jag varje dag i skolan,även annars om jag sminkar mig.
vet inte varför jag testar på nåt nytt men det är en fin vana;)

Använder denna Ögonskugga (båda två)



Har tyvärr inte tagit bilder steg för steg men ska försöka förklara ändå.

Först tar jag den ljusRosa över hela ögonlocket.
Sen tar jag den mörk Rosa endast ute på kanterna (som ni ser på bilden ,till vänster)
sen tar jag vit ögon skugga längst in lite grann och lite under ögat & kanten som ni ser.



Sen använder jag denna mascara som gör det fylligt,långt och bra!
(finns likadan fast i gul ,inte alls lika bra!)

Klart=D



Kommentarer
Postat av: Jasmine-fotoblogg

Snyggt! Och Gud vad jag skulle vilja ha dina ögonfransar!:o

2011-09-22 @ 17:02:59
URL: http://jjjasmines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0