nyår med familj + älskade






Heej sötisar(:

just nu sitter jag & älskling vid en varsin data i soffan
med min mamma & pappa brevid som kollar götakanal på tv1000 nordic^^
sen ska jag &
älsk skotta lite på baksidan så vi har en plan mark när vi ska smälla lite.
jag e fortfarande sjuk så det blir inge alkohol eller nånting ikväll, kan knappt äta heller!-_- fett jobbigt
och fick tyvärr meddela till Kenneth & Bella att dom inte kunde komma hit eftersom ja e sjuk
o dom vill inte bli smittade:p

men däremot så hade vi fixat lite fin middag
och visst e de himla snyggt me fyrkantiga tallrikar?:D
 
så i år blir de ett lugn nyår me föräldrarna
och min älskade pojkvän.<3
men de är inte heller illa;)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo men vi kommer nog inte kunna se så mycket. snöar som fan! :(

2010-12-31 @ 20:41:23
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0