Rosa min vardagliga sminkning

Och så testade jag på en rosa sminkning idag oxå;)
Vet inte varför jag alltid har rosa ögonskugga men de e fint och
fått komplimanger om att jag passar i de.
så fastnar helt enkelt vid de & inte testar nåt nytt o ska behöva vänja sig me de hihi.


Använde mig av dessa färger,rosa samt en beige aktig färg.

Först tog jag lite av nummer 1 på ögonlocket lite grundfärg bara.

sen tog jag nummer 2 på hela ögonlocket såhär.


Sen använde jag denna
*viva la diva Neon eyes*
(stark färg)

Längst ner på ögonlocket.

sen tog jag nummer 3
ovanför nästan på hela ögonlocket.

sen tog jag vit ögonskugga (samma som i inlägget under)
längst in vid ögat runt om och under, ( som en måne)


sen på med mascara på under och övre ögonfransar sen klart!
Väldigt ljust och fin sminkning:D

( de vita tar fram/ gör de mesta)


Va tycks?

Kommentarer
Postat av: sara

Sv: nja det vet jag inte tror det e lite olika beroende på stället man gör halkan men där jag gjorde så blev man bara godkänd ialla fall.

2011-01-16 @ 23:21:05
URL: http://dubidub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0