Ny grön enkel sminkning

Här kommer en grön sminkning som jag testade på idag;)
använde dessa färger
1-3


först tog jag nummer 1 över hela ögonlocket som grundfärg.



Sen tog jag nummer 2 på lite mer en halva ögonlocket
alltså inte längst in på ögonlocket.



Sen tog jag nummer 3 längst ut på ögat.
(vänster på bilden)




sen tog jag Denna vita ögonskugga längst in vid ögon samt lite
på kanten och under ögat.


sen tog jag denna silver/grå  eye liner pennan
och måla på så nära ögonfransarna som möjligt.
( dock e ja inte så bra på de haha )

såhär

sen på med mascara så äre klart:D

snabbt lätt och enkelt;)
första gången jag testade på de där faktiskt
alltid roligt att testa på nya saker och lägga upp de på bloggen
så kanske de finns nån som gillar de och vill testa själv hemma(:

hope u like it;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0