simpson?och ny film

Hejhej^^
ligger i sängen brevid pöjken och pratar me nåra på msn
och han kollar på simpson, seriöst det är väl inte så kul?xD
jag har aldrig gillat de, kanske för jag inte e så förtjust i tecknat blir typ
uttråkad då;P och kanske för jag aldrig gett simpson en chans.
men ändå!:P
vad tycker du om simpson?

annars har jag inte gjort nått spec idag kollat nya Wallander-Vålnaden =har sett bättre men den var ändå bra!
och en gammal Johan Falk film- Tredje vågen, den är verkligen bra!! Rekommenderat att se;D
sen ska vi äta vofflor & soppa sen ska killen hem 17:20:/
aja hoppas ni haft en bra helj och Måndag:D för mig vart de ingen skola odag men imorrn.
Trevlig kväll!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0