hjälp med kommentar

morrn morrn!
apropå kommentarer.
när man har fått en kommentar är det inte bara markera den och trycka på godkänn?
men det händer ingenting sen den är kvar där.?

skulle va tacksam om nån lyckas hjälpa mig:P
länkar bloggen som hjälper mig.


juste det gick bra och övningköra till mina kusiner igår;)
va hemma runt halv 10 på kvällen.
men det va riktigt kul att träffa dom :) , har inte träffat dom på länge.
och idag är det sol och blå himmel,lite moln som inte räknas då(a)
fast det är ändå inte så varmt som det ser ut.

jag kanske ska ut och cykla ca 7km med en kompis sen om det blir av.
och ska försöka plugga körkort´s Teori oxå.

nu tänkte jag testa och lägga in en ny header, får se om jag lyckas med de!(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0