Mitt liv på JYSK en vecka

Hejsan;)
tänkte berätta lite om min praktik vecka på JYSK.

Mitt liv på JYSK

Jag har praktiserat på JYSk i Enköping sen i måndags och sista dan imorrn, alltså bara en vecka
men jag får va där längre om ja vill men de vill ja inte för att..

första dagen : fick städa golvet vid entren , fixa alla gardiner så dom står långt fram så det
ser ut som att de är fullt på hyllan och kollar så de finns prislappar överallt.
samma sak dom andra dagarna.
Fixar  fint på alla hyllorna så dom står långt fram så det står rakt och ser fullt ut.
t.ex alla korgar så ska fina sidan vara utåt och alla lappar in osv.
tagit saker från lagret och bar ut till affären och ställt upp.
lakanen va inte så lätta man måste kolla artikel numret och hitta rätt plats
sånt kan verkligen ta tid;)
aja i början va de ganska kul men ni har jag insett att de inte riktigt va min grejj.

Han som fixade praktikplatsen frågade mig om ja skulle vilja va där
och ja tänkte inte så mkt bara svarade visst. sen hamna ja där o insåg att ja ville göra nåt roligare:/

positivi saker om JYSK
: inte så många timmar (fick välja själv pga busstider som man säger)
10:00 till 15:00. fast tycker det känns som en evighet iaf;P

Negativt: ibland kan man få tråkiga uppgifter som t.ex hämta lakan från lagret för då måste man hitta alla artikelnummer så dom hamnar på rätt plast . vilket tar tid men aja då går dagarna fortare ändå-_-

bild från google.
Enköping´ss jysk där ja jobbar!


annan kanske lite onödig fakta men ändå kul:D
får ha en blå skjorta och en halv långarmad "stickad" tröja på
men skylt " praktikant" ;)

och man måste ha jeans på sig, och dom måste va hela!
fast till mig sa han bara hela byxor så tänkte ja inte mer på de.
och kom dit idag med tajts och han sa att ja inte fick ha de.
men ha sa bara nåt HELT till mig.
fast han sa att han hade sagt bara JEANS fast tycker inte
att han ska säga att han hade sagt de när han inte hade de.
så de kändes inte rätt för mig så vart lite depp men tog igenom dagen-_-
fast fick gå tidigare och ska sova hos min pojkvän inatt och har inge jeans me mig så
ska inte dit imorrn ska dega i hans säng;)

nu vet ni hur min vecka varit lite iaf;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0