OMG i´m back!

Heeeej kan ni tänka er att jag är tillbaka?!;)

har inte bloggat på ca en månad haft så mkt kommentarer så jag gav upp
och tänkte börja om häromdan men just nu prioriterar jag bara TRÄNING
jag har påskLOV nu och har tränat varje dag. t.ex. promenad me hunden,cyklat över 1mil,över en timme,
och hoppat massa stuttsmatta, så nu är de bara träning som gäller för mig:)

Jag kommer bara skriva att jag är tillbaka eller nåt liknande på era kommentarer
för vissa e ju väldigt gammlax)
Men så sugen på & blogga så tänkte försöka göra ett inlägg minst om dagen igen
någon som kanske blir jag att jag är tillbaka:D hehe

För övrigt så skulle jag behöva få hjälp me en ny header.
jag e inte tsm me killen där längre, ja har varit singel i nån månad nu.
nån underbar människa som kan hjälpa?

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

nejmen hej igen då :D!



du, träna inte ihjäl dig bara :) det ska man inte behöva göra! hoppas det är att du själv känner att du vill träna



okej hih :) jo jag vet tyvärr, men jag ser faktiskt smalare ut på bild och spec framifrån (ta inte det här som att jag försöker säga att jag är tjock eller så för det vet jag att jag inte är, men jag ser faktiskt smalare ut på bild så äre)

2011-04-20 @ 20:28:23
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0