Lång lärorik dag;)

Amen gokväll .ja kom in som ja lova;D hihi
Asså jag har haft en lång dag me massa saker o tittat på.xD

för de första så åkte jag me mamma & mormor Till Thunes som ligger i Almunge.
gick runt där, va på skoavdelningen i 1 timme,mest pga mig.xD
jag har verkligen problem me beslutsångest.xD
Men till slut blev de dessa Fred Perry skor:)

kollade endast på Fred perry märket:) ( och sommarsandaler)

Sen gick vi runt o kolla bland massa kläder, awsome
Testade typ 8plagg ,fast slutade me att jag köpte 2 saker bara!
fast de kosta 1198kr. Fred Perry skor & Fred Perry jacka.
599kr st. i städerna & så ,så kostar dom 800kr, så 200kr billigare, de e lite fynd va;) ;D

Testade typ Lime,/knallgrön tröja & denna, fast tog ju den blåa ändå
som ni ser;D

Jag e iaf sjukt nöjd;D hittade inte så mkt kläder fast..

*Bättre att köpa nån sak som man verkligen vill ha en flera saker som duger;)*

(om man tänker ekonomiskt:D jag e faktiskt Ekonomisk av mig,inte bara ja som säger de:D(Y)hihi

Fick även denna tröja av mormor, som insisterade på o köpa den till mig, söt!

& så fick jag ett vitt linne av mamma,Skulle fått en as snygg me spets nertill
men den måste ha försvunnit på vägen till kassan!, ja som verkligen ville ha den
så vart inte så glad när jag kom hem & inte hittade den-_-
men detta e linnet jag fick av mamma,<3


Sen åkte vi hem till Mormor & fika.
Åkte till Solna & hämta en bil som pappa fick gratis.
Drive in på Max me mina föräldrar.
Åkte till Intersport för mamma skulle köpa ett par bestämde skor.
Meen, tog ändå typ 30min. han som jobba där prata om skor & liknande i ca 20min.xD
Lärde mamma hur han knyter sina skor, och hur man ska gå rätt. lärde mig mkt iaf.xD
man ska gå med Knäna,


Under dagen så Stannade polisen bilar & visade en bild på en försvunnen 68årig kvinna.
(Frunttimmer som mormor sa) haha! jag tänkte på Hora, och varför gå runt & leta sådär mkt efter en hora? hahaha dålig man är, gammlingar vare.xD(kvinnor)

Aja kul om ni orka läsa,puss på er;D


Kommentarer
Postat av: clara

svar' yes, visar imon

2011-04-21 @ 23:12:10
URL: http://claaarae.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

taack :D

2011-04-22 @ 09:17:37
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Cajsa

god morgon sötnos! :D allt väl?

2011-04-22 @ 10:30:04
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: Josefine Andersson

ja okej, ska inte hindra dig :) men låt det inte gå till överstyr bara :)

2011-04-22 @ 11:29:34
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0