Mina 3 underbara dagar

Halloj
nu kommer ett väldigt långt inlägg på min senaste veckan eftersom ja
varit väldigt upptagen o inte orkat blogga:P

Tisdag: gick upp tidigt på morgonen när mamma skjusade mig till Märsta va där 09:30 på morgonen
för hon släppte av mig för jag skulle sova hos Sandra i två nätter. gick upp till Sandra o va där.
sen kom hennes kusin Fredrik och hämta oss så var vi där hela dagen hos han. bara umgicks me han hela dagarna!:D och mkt willys o köpa burn/monster dricka^^ och mkt åka bil/dunka musik haha,lyssnar på vissa låtar hemma så man tänker på han(a) och sen va i Uppsala på Biltema ena dagen oxå
så såg ja pappas kompis där^^*världen e bra liten ibland*


ja varit me Sandra & fredrik 3 underbara dagar i rad:)<3
Igår kom jag hem runt halv 7 på kvällen oxå (:
då myste ja lite me bror´s barn (:

Idag: vakna av att först kmr mamma o säger nåt om bror´s barn Amelia.
sen skriker hon att vår hund Nalle har rymt. gud vad jag verkligen ville bara sova-_-
fast skulle varit me Kenneth idag så ville inte sova o vakna försent heller.
men han hade fått lite feber eller nåt så de blev ändå inge. men gör inge har inte så stor lust o göra nåt nu.p
och satt o prata me Thilda i soffan om lite tjejmiddagar och att ja skulle me på ett sexparyt typ:)
fast nu har dom åkt så är själv hemma och vet inte vad jag ska göra:/
varit me Sandra & Fredrik 3 dagar i rad så känner mig lite tom(a) jobbigt!
aja haft de super iaf!:)

ska få fler bilder av sandra sen eftersom de va hennes kamera:)
lägger upp mer sen
puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: nämen tack snäckan :)

2011-02-28 @ 00:41:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0