Konstig tandläkar besök

Heej sötnosar!=D

Efter skolan va jag o en kompis hos tandläkaren.  då hände nåt konstigt!!

Jag &  en gubbe ( me tatueringar ,percingar tror han e nåt.xD*biff*)
stog o kolla på varann vem som skulle gå först till kassan o han gick aldrig fram
då gjorde jag de. då säger han helt plötsligt *jag var faktiskt före dig*

( om han visste att han va före då fattar ja inte varför han inte gick fram på en gång då!)


sen sa hon i kassan till mig att jag kunde "registrera " mig på apparaten där borta *pekar*
och när jag vänder mig om och ska göra de då säger gubben " Dagens ungdomar" nånting hörde inte
typ att vi e lata eller nåt konstigt när ja typ inte gick till apparaten:o
är de nån mer en mig som stör sig på sånt?
först va ja chockad men när ja gick därifrån vart ja irreterad.xD
De finns verkligen speciella människor , han gilla nog inte ungdomar & står o väntar på att få gnälla på mig..
aja sjukt iaf!:P
tänkte nog göra lite mer inlägg o svara på kommentarer!:D
och pratar me dom bästa på msn,<3


*ja bilden e på migxD*

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

:D

2011-01-12 @ 20:51:57
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0