Veterinär besök

Hejsan kmr inte på nåt jätte vettigt o skriva så tänkte berätta om min älskade hund
som va hos veterinären,<3


I torsdags åkte jag & mamma till Veterinären med Nalle
han va me i nåt "triangeldrama" me hundar hehe,
en tik o två hanar ena hanen fastna eller nånting i nalle´s klo
som dom har långt upp på sidan av tassen.

Han fick en spruta så han skulle sova. ( kmr verkligen inte på va sprutan hette haha)
han börjar bli trött o svårt o stå ser man


Tröttare

och de tog ca 10min att somna.

Sen raka dom bort håret på tassan där,hade antibiotika på  och tog
bort hela klon, sen fick han bandage som han skulle ha i 2 dagar &
en krage på huvudet i nån vecka.

(hans bandage på bild)

vi e lite dåliga me kragen för han lider nog lite av den så vi håller lite extra koll på han:)
Har ju varit hemma o passa nalle o allting i en vecka så ja har nog blivit hans favorit o han min!:D<33

Kommentarer
Postat av: jennifer

oh gosssssse hund!!



svar: men det låter vettigt, + smalare till sommaren är inga fel!

2011-06-21 @ 22:48:25
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0