festdagen

Hej sötnosar hoppas ni hade en bra helj:)
såhär va min helj;D

Lördag: kom till Enköping runt 1 tiden, först skulle mamma skjusa mig sen blev de mormor fast till slut så blev de pappa haha.xD åkte till Johanna o va där en stund sen gick vi o kolla affärer köpte smink o en tröja;D
sen käka vi på Amazing thai me sanna o kenneth oxå.
efter de så gick ja o kenneth hem till Martin o va där nästan 2tim.
sen tog vi Taxin(första gången ja åkte taxi.xD) ner till Coop o handla sen gick vi till Johanna o börja dricka o hade de trevligt:) sen kom de lite mer folk, va runt 8 pers i en liten lägenhet ^^ vart lite full så kmr inte riktigt ihåg allt men men:/ xD sen tog ja o Martin taxin hem till han och  låg i sängen o prata o hade kul bara haha!:) <3

*lyckat att en Securitaz + polis kom för grannarna klaga på att vi va högljuda*
kanske hyra lokal nästa gång?^^

idag: hade underbart kul me martin.xD :D (mitt ex:/)
satt vid frukostbordet o babbla på o skämta. sen red han på min rygg hahahah sen kolla jag på när han storstäda rummet.xD hade kuul iaf. puss på dig !:) mer säger ja inte hihi:D inte bakis iaf


här kommer lite bilder under dagen/kvällen ,vi kom på försent att man skulle haft
kamera me sig så blev dåliga mobilbilder menmen.xD


Kommentarer
Postat av: Neow, utan mitt ego är jag inget!

Att polisen och / eller Securitas kommer när Man bor i lägenheten är jätte vanligt. Med tanke på att de brukar vara ordningsregler i huset. Kom igen x) polisen har kommit te oss en gång o vi bor i villa. Vilket de krävs typ 20 ggr högre oljud o skit för att snuten ska komma x)

2011-03-07 @ 07:21:05
URL: http://neow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0