En härlig dag med skratt

Jaha då var dagen slut då:) eller ja klockan e över tolv så nu äre söndag!.xD

Men hade de bra me släktingarna va mest me min kusin Joakim & hans tjej Elin:)
hade fett kul och mycket skratt vart de ,hehe inte så ofta man skrattar jätte mkt:)
vi spela iaf badminton & hoppa stuttsmattan och så tog jag lite kort:)


joakim kusin Med tjej(:

Thilda & Amelia(:
bror´s tjej med barn

Jag

Lägger även in imorrn vad jag fick för saker:)

för nu ska jag nog krypa ner till sängs(:

puss o kram!



Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

tack :) var väl inte så fin, men inte vart man finare som smalare inte heller för den delen!



ae jag var inte nöjd med mig själv, och så vart jag typ sårad eller vad man ska säga, så jag la ner hela mitt liv och ja, inte värt det!!

2011-05-08 @ 17:14:18
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: simone

vilka goa foton :d

2011-05-11 @ 13:10:38
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0