Lite make up

Hellu nu är jag tillbaka till denna blogg & hoppas få fler läsare:D
Har massa att uppdatera med så här kmr de;)

Denna vecka har jag köpt lite saker som jag tänkte
tipsa om och så:)

Denna smokey eye effekt ( ögonskugga) som dom visat på tv reklamen
inte lika bra & hållig tycker jag, inte ens stark färg på ögonen
bara när man testade den på handen.  så inte tummen upp för mig.

finns att köpa på kick´s för ca  115:-


Och denna foundation,  akut behov av en foundation så fick
lite hjälp en dom trevliga som jobbar på kick´s att hitta en för dom
slutat att sälja min favorit:(

kostar runt 180 på kick´s
(helt ok bara testat en gång än så länge)

/ köpt dessa två hårfärger oxå, för ca 214kr:-

har precis färgat de bruna, slingorna blir nån annan dag tror ja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0