17juli Öland´s Djur/nöjespark

Imorse skulle vi äntligen dit  Ölands djur/nöjes park;D, det var Pappa,Niklas,Christoper(?) Dennis,Thilda& jag:)
åkte vid 9tiden och när vi kom dit Kollade vi först mesta dels av djuren ,Thilda och jag tog ju kort ofc:)
Sen gick vi till de nya badstället där "piratlandet" tror ja de hette;p de va faktiskt lite skojj där;D åkte vattenruchelkana(?)åkte parisehjulet fast jag har höjdskräck:o o åkte karuseller o kanan fast ja aldrig brukar göra de.xD men de va lite kul:D
sen solade vi och så beställde vi Hamburgare;D ,badade i 2-3tim sen bestämde vi oss för att fortsätta me annat;D så vi kolla lite mer djur igen;p sen åkte vi ett litet tåg runt på parken o kollade^^ senare vid 4tiden så åkte pappa& niklas till macken o tanka dom hade väl fått nog, dom klaga på att dom va trötta-_- tråk:P
aja så Jag,thilda,Dennis & christopher va kvar där själva typ 2tim;D åkte lite barnkaruseller haha skojj skojj;D
sen köpte dom lite lotter o så,som vanligt vinner man ba småsaker-_- köpte cola o bara gled runt där själva sen vid 6tiden stog dom utanför o hämtade oss så åkte vi tillbaka upp ti Sonjas camping , .de va skojj där, de va faktiskt större en vad jag trodde mest där djuren va,man kunde gå runt typ överallt o hitta djur,xD Tigrarna & lejon e speciellast o coolast tkr ja ;D aja Toppendag iaf!:D juste mamma följde tyvärr inte me,hon va kvar vid husvagen me nalle;p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0