30 juni (:

Idag fick jag träffa Neo igen!:D det var jätte skojj,;D för jag träffar henne inte så ofta:/  menmen .
Hon är min bäste vän o så kallad Siiz..:D
Gick o kolla affärer i  Stinsen i Sollentuna hon skulle shoppa lite:D jag hade dock inte råd just då,va o shoppa lite dagen innan. men mormor (: xD  sen åkte vi hennes moppe som va fett nice!;D stor o biffig " 20 laxarna" haha;)
åkte till en Camping plats i sollentuna & satt & sola lite sen åkte vi moppen hem till henne låg på Gräsmattan o prata lite (: sen gick vi ner till vattner neranför hennes hus fin utsikt har hon oxå!;D aja dagen va fett bra iaf :D fast hon kunde inte följa me till öland vilket va fett synd!:'( aja puss på alla!:D
Neo & jag!;D <3

Kommentarer
Postat av: BabySiz

Det var sjukt kul med dig gumman ! längtar tills nästa gång fan :D:D kommer sakna dig jätte mycket när du är på Öland :(:( Älskar dig gumman !! <33

2009-07-03 @ 01:47:55
URL: http://babysiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0