Agressiv person?!

Okej nu fick jag nyss veta en sak som gör mig arg!

när jag är med min kompis i skolan så är allt bra
men när jag inte är där och hon är själv så kommer
en viss person fram till henne och ska börja bråka för hon e själv
bara för hon är kaxig och bråkar med alla lärare och svär till vem som helst
kallar sina lärare för bitterfitta hur kan man hålla på så:o
okej hon är visst en arg person som mår dåligt
och när hon umgås med andra så blir dom lika dåliga som henne.
men de ska inte behöva gå ut över andra!
speciellt inte mina vänner då blir ja fan arg!

hon störde sig en gång på mig när jag sa lol
och då slog hon mig i ansiktet.
fyfan jag blir så arg på henne så fort jag hör att dom gör nåt mot mina vänner!
man kan ju inte gå runt och kalla folk Fitta & hora
då hoppas jag hon blir avstängd från skolan snart!
hon är ju aldrig me på en hel lektion heller.
bara går runt i skolan och skolkar då kan hon lika gärna vara hemma!.
hon går bara runt och ger skolan negativitet.
så onödigt o komma till skolan o bråka.

nästa gång hon gör nåt eller säger nåt illa till mina kompisar
då tänker jag fan säga ifrån!
det finns en gräns!

vad tycker ni om detta?:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0