Ny design klicka F5 om du inte ser:)

om ni inte ser min nya design klicka på F5 då!


Halloj alla söta!
idag åkte mitt sällskap hem så är själv nu och har fixat ny design nu,riktigt nöjd:)
och de bästa e att jag lyckades fixa de helt själv haha,

blev även en liten svullo dag idag oxå för vi grattade min mor igår.
juste vi hade strömavbrott två gånger igår kväll som höll på minst 1 timme varje gång!
så fick sitta inne på rummet med ett tänt ljus, lite mysigt ändå:)

speciellt med sällskap;)

Dagens middag blev en vesuvio pizza


Kommentarer
Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Svar: Jag har sökt jätte mycket på google och letat efter en annan fanbloog men inte hittat någon, så jag antar att jag är den första, haha :) Men jag är inte 100% säker :)

2012-03-11 @ 19:57:04
URL: http://loreen.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; nemen hej! ja det gör jag ;)

tack!

2012-03-11 @ 20:02:13
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0