Lunchat

Träffat mamma & mormor idag så vi var ute & käka lunch & fyllde i lite papper som jag skulle skicka iväg:)
Då jag bor hos min pojkvän eftersom jag jobbar 10min ifrån han
så slipper jag pendla :) & då är jag nästan aldrig hemma ,men ska försöka åka hem
iaf varannan helg så jag får träffa mina föräldrar och så.

Då jag försöker va så nyttig som möjligt så tog jag en Hälsotallrik som de hette.
Som var kyckling filé och bulgur, med lite god sallad till :)
 
 
Fast efteråt så vart jag väldigt sugen på nån bakelse eller nånting att tugga på haha,
Men jag tog inget som tur va:)
eftersom jag tränar varje dag & ibland vissa kvällar oxå så
har jag bestämt att jag ska få "unna" mig nånting gott på helgerna iaf,
fredag eller lördag,men nåt som kanske inte är så jätte nyttigt
typ naturgodis eller så:)
 

Kommentarer
Postat av: Bina

Tränar fyra - fem dar i veckan.
två dagar ben & rumpa. . de e då ja ska försöka bli lite vigare :)

lite vigare har ja blivit .. när ja böjer mig kommer ja ner med fingrarna på golvet :)

2012-09-22 @ 13:06:21
URL: http://binalakritz.blogg.se
Postat av: Mikael

Tjena, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael

2012-11-30 @ 16:22:56
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Laura Alvarez

Justin bieber biljett säljes! Kika in på min blogg så får du mer information! Endast seriösa bud!

2013-01-24 @ 17:14:33
URL: http://lauraqueen.blogg.se
Postat av: Annsoh

Hej! nu har jag kört igång Veckans blogg! skulle va jätte kul om du ville vara med! kram!

2016-01-05 @ 09:55:40
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0