Mitt nya Nyttiga liv!

Hellu
hm vad ska man nu prata om
mitt nya liv kanske?!
Har äntligen tagit tag i mitt liv ordentligt dennna gång och lär inte sluta efter ett tag.
 
Mitt mål är att bli smalare,
Jag jobbar på ett kontor och dom har tillgång till ett gym där nere
,Så jag tränar varje morgon 1 timme innan jobbet och ibland på kvällarna så
brukar jag gå på power walk/promenad.
& har börjat äta mkt mindre oxå.
Ska träna varje morgon enda till januari minst så det lär nog bli rätt så bra resultat sen.. :)
Ser verkligen fram emot de då jag vill ha plattare mage,mindre iaf.

Då kan man inte säga att jag fuskat & varit på operation
eller piller eller nåt sånt, utan då är de ren träning
& det är starkt att träna & inte fuska!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0