Förlängde håret(:

Och det slutade med att jag förlängde mitt hår!:) åkte till Stockholm med Thilda och kollade efter löshår,hitta typ 3 affärer me sånt på Drottningsgatan, hitta riktigt billigt hår denna gång. fast t.o.m en låda med massa olika löshår i för bara 75kr!,jätte billigt ,vet inte hur kvalitén är,men den verkar bra,billigt o bra för och testa med löshår ganska för första gången om man inte vill betala så mkt då.. (:
 färg                                              håret  

                                                                            2. sydde fast dubbel lager av håret,och clipsen.
1. först färgade jag håret ännu svartare
före    efter
3. före                                                        4. efter, [ med min nya snygga keps som jag köpte i stan,älskar den!;D  (a)

Prislistan då.
299kr för håret.
150kr för 10 clips.
keps 199kr [om ja minns rätt ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0