Barnkunskapen:)

jah men hejsan;D

Idag har jag bara varit i skolan [inte så kul]

de ändå som va lite roligt i skolan idag

var att ha idrott & ha roligaste ämnet i skolan buk( barnkunskap) ;D

de är typ de ändå som e roligt;D idag fick vi kolla på film

om hur ett barn växer i magen. och se en förlossning

{ de såg inte ut att göra så ont på henne konstigt nog;P de är väl olika för alla]

aja & vår lärare sa att huvudet är lika stort som nått kålhuve elr nåt;O

usch ja känner mig inte för o föda när jag såg de där,kan inte fatta att

nåt sånt stort kan komma ut därifrån,när man har sex så får inte alla in

så stora saker för dom är för trånga men ett jätte huve får dom ut

lite komiskt men men ,xD 

Är de bra att jag lägger ut bilder på mig själv ibland elr vad tkr ni?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0