Dåliga lärare

Vanlig skoldag, skulle slutat kl 3 men får ingen musik idag eller imorgon så vi skulle på nån
miljo show där dom skulle sjunga elr nåt,S,

aja o ja ville inte följa me för skulle träffa en kompis
och orkar inte sitta där till halv 4 o komma hem halv 8 påkvällen;O

och då dampa min lärare/idrottslärare ut på mig o stog o skrek på mig fast ja ba stog nån meter ifrån;S
så behandlar man inte elever tkr jag, deras val om elevrna vill "missa" nånting i skolan,

dom ska inte lägga sig i så mkt i mitt liv.

våra lärare har blivit dumma&kaxiga och jobbiga.
har hört de från en kompis till som går i en helt annan skola att hennes lärare oxå är så,man kan nästan tro att skolstyrelsen har bestämt att dom ska va såhär,xD så va de inte första året i gymnasiet,men nu när man inte lyder dom så slår dom i bordet och skriker;S de  efett jobbigt man får knappt gå utanför klassrummet utan att dom kmr efter & kollar vad man gör;o för dom tror att
man ska skolka hela tiden,
dom litar inte på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0