Julbord i skolan + sminkning

Hejsan alla läsare
idag hade hela mitt program i skolan julmiddag.
åkte till skolan & duka & laga mat sen åt vi ,sen diska
sen fick vi sluta ,lugn och skön dag kan man säga.xD
aja tog bussen till bålsta då och mötte min Pojkvän kl 3 sen tog vi bussen
tsm hem till mig.
åt mat,skulle kolla på en bra film som jag såg igår "snuten i varuhuset"
när jag låg i hans varma famn så somnade jag.xD han väckt mig
när filmen va slut iaf,som jag sa;P
Sen satte jag mig vid datan & skulle blogga!:D
och han spela playstation 2 (:

Angående min sminkning om ni kanske tycker att jag e för brun?
så får jag ta på mkt smink på morgonen för det försvinner för mig
under dagen.så när jag kommer hem så är min brunkräm
typ helt borta, men har ni nå råd om nån brunkräm som håller nåra timmar iaf?
för det finns nog ingen brunkräm som håller i 24tim eller vad dom visar på tv:en
dom flesta brunkrämerna försvinner efter 1-3tim bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0