2 Juli

Idag åkte jag & mamma till bålsta,hon var på massage & jag satt i bilen och vänta på henne o smsa lite(a) sen åkte vi til frisören för jag skulle klippa mig!:) längtade för sist ja klippde mig där var de fett snyggt:D såg lite rockigt ut oxå(a)
men denna gång vart jag inte alls nöjd! usch ser snarare ut som en baby frilla.xD för kort lugg oxå!:( usch!!
menmen sen åkte vi tillbaka mot centrum för jag skulle va hos tandläkaren klockan 1 borra 2hål(a)  i underkäken ,fan halva ansikte,iaf halva hakan,läppen o kinden va typ förlamade:O nöp mig i läppen men kändes ingenting.xD och så var det för mig i typ 4tim innan de mesta försvann fast känns fortfarande lite konstigt nu på kvällen ,typ som illningar-_- var ute och cykla förut till mormor & en extra runda kändes inte bra i munnen av o cykla!-_- haha typ illningar:P
och så har ja badat och hoppat stuttsmatta me jocke när jag komhem!;D ni får gärna kommentera oxå:) <-inte nöjd med frillan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0