Tandläkare/percingar


Jaha idag var jag hos Tandläkaren , det blev en undersökning ist och då hade jag fått en infektion i tandköttet
pga min percing som jag har i underläppen (i mitten) och dom rekomenderar att man ska ta bort percing i läppen
och tungan för det förstör tandkött och de tandkött man förlorar kan man inte få tillbaka, för percingen skadar
tandköttet även fast man kanske inte ser det eller att det känns, +  infektionen som jag fått vid mina framtänder där nere
där har lite skinn försvunnit och om man har i percingen länge så går det borta ännu mer och då kan man tydligen
tappa sina tänder, så får man va utan tänder där eller ha löständer(vilket jag är för ung för.xD)
men vill ju helst inte ta bort min percing men kanske gör de ändå efter sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0