Fredag 20 November

Idag var jag oxå hemma från skolan(a)
sov till typ 10 sen messa ja me älsklingen han va på väg hit;D sen åkte jag & mamma en snabbis ti mormor/morfar o hämta en sak ti pappa han jobba ute;P mormor o morfar har lagt nytt golv o garderob i källaren &nu har dom beställt kyl,frys, diskmasking & spis, vadå bra me pengar?! då måste ja få nå fint i jul!:D(a)
aja sen åkte vi till Bro C och hämta gullisen;D sen till Willys och handla, jag hittade oxå en julklapp till mormor & en till morfar;D dom e fina me gullig text(a):)
sen till mormor igen och hämta nå mer.xD sen när vi kom hem så Hjälpte jag & älsklingen pappa och såga plankor o bar bort dom,runt 30plankor måste de varit;O aja ;P sen bar vi bort grenar o så.xD  sen gick vi in o myste lite(a)
käkade mat och nu spelar han playstation och jag sitter vid datan bara..xD

puuuuuss!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0