Fredag den 27

Idag är de äntligen fredag!;D så j*vla skönt me helj!(:

Orkade inte skolan så var hemma idag efter att ha försökt övertala mamma , de fick efter ett tag(a) så snäll hon e:D
Aja min puttenutt kom hit halv 10 imorse;D han gick upp kl 06:00 imorse för min skull:D(a)<3
sen halv 12 kom min vän Sandra hit!;D [som jag träffade i måndags:) ] vi kollade på typ en halv film .xD för hon skulle åka hem igen halv 2:( men sen köpte hon min bärbara ( som jag inte använder) så nu är jag 2000kr rikare:D hehe de är alltid bra me pengar:)
& nu sitter jag i soffan & ser på idol me mamma & älskling(: <3
jag tror att Tove och Erik e kvar tills hela finalen,och Mariette/Calle åker ut ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0