Shopping dag,Gränby Centrum! mamma betalar allt:D

Allt detta har jag fått idag!:D(a)

  • Röd jacka från stadium 1299 kr
  • Svarta höga skor 599 kr     [ Eurosko]
  • lila lång T-shirt med snyggt silver skärp 199kr   [Gina tricot]
  • Lång svart tröja(polokrage) 299 kr   [kappahl]
  • Lång lejopard tröja 199 kr [ Gina tricot]
  • Deo 15 kr
  • liten svart väska 129 kr (behövde till kryssningen;P) [Lindex]
  • svart hårfärg ca 80 kr
  • blå ljusslinga till rummet,har hela taket blått nu(: 99 kr
  • mitt Favorit knallrosa nagelack 25 kr, (fick av henke(: )

 


Totalt så har mamma gett mig saker för 2934kr!:D

lite bortskämt e de kul o va ibland!:D (a)

+ eftersom jag ska på kryssning på Måndag så fick jag 300svenska kronor av mormor och  typ 100kr i euro pengar oxå, och så fick jag ytterligare 500kr av mamma som fickpengar till kryssningen:D

känner mig glad idag!haha=)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0