<3

Kul att mina läsare är kvar fast jag inte varit så aktiv i veckan:)
Men har inte haft lust och hade verkligen stora problem
som jag inte riktigt vet om jag vågar berätta här & nu.
det kanske kommer med tiden. när jag vet själv lite bättre.


Annars så funderar jag lite smått på o köpa hem saker till min systemkamera.
och vore lite coolt om man kunde bli fotograf.
Men jag vet inte jag är så impulsiv och vill köpa masa saker & helst på en gång:P

*bjuder på lite bilder från när jag var på öland förra året*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Det är lättare när man är två, men för det mesta fotograferas jag ensam å det är inte så fullt enkelt

2011-01-28 @ 23:48:47
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/
Postat av: ardiana

hej Linda hoppas att du mår bättre och man behöver inte alltid dela med sig allt som händer en i ens liv. Vissa saker behöver man ha privat. Kram till dig iallafall och krya på dig vad det nu än gäller.



Jag tycker om dina bilder de är så så fina, längtar till sommaren nu. Jag är likadan som du när det gäller att jag vill köpa ngt eller har kommit på en sak som jag vill göra osv. Så man får ta ett djupt andetag och tänka på att inte slösa allt för mkt pengar. hehe

2011-01-29 @ 10:35:14
URL: http://ardiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0