Ringt runt om hjälp




hej igen sötisar!:)
var ju inte här igår tyvärr
Men jag ringde sjukvårdupplysningen för ca 2 dagar sen
och fråga vad felet kan va så berätta jag om alla mina symptom.
( då kom dom på tandköttsinflammation.så har virus i munnen)

Sen igår ringde jag Tandläkaren och tänkte fråga om tips på hur
man ska borsta tänderna när man har tandköttsinflammation eftersom de gör ont
och vill bara bli av med de.. så lyckades jag få en tid samma dag så mamma skjusa dit mig typ 10min
efter att jag ringt. men det blev ändå knas när jag kom dit om att dom inte hade tid o så men jag fick
hoppa in mellan nån annan istället. som tur va!! annars hade ja blivit sur-_-

* jag som inte tycker om så mkt o ringa främlingar och fråga saker
men min vilja av o bli bättre tar över*

så fick jag en tandborste av dom
Bedövningsmedel som jag ska ha i munnen när jag ska försöka äta
så jag får i mig nånting snart!:O och en speciellt tandkräm fick vi köpa oxå.
vi har handlat för säkert 300-400 kr för all medicin o sånt till mig!

men aja om jag e noga med munhygienen och bakterie dödade medlem
så försvinner de om 1 vecka så ca 5 dagar kvar, som en evighet för mig-_-



kommentar
fick ett tips av en Anonym person som tipsa om bakterie dödande på apoteket
Tack men de hade jag redan skrivit om och har börjat me de (:


Kommentarer
Postat av: www.emmababy.se

sv: jag tror du missade att läsa lite om tävlingen :D

2011-01-05 @ 17:15:52
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0