Tandköttsinflammation





Nu vet jag vad felet e!. föruom att jag hade feber o va allmänt sjuk förut
så har jag nu Tandköttsinflammation ,ett virus i munnen
om jag e noga med munhygienen så försvinner de om ca 1 vecka!
o jag har slarvat lite me tandborstning när jag e sjuk- som vanligt!
så kanske måste ha de såhär minst en vecka till !:( inte kul de gör ont!

Mamma va på apoteket o köpte lite bakterie dödande o så till mig oxå
så hoppas jag blir lite bättre.

min kropp får leva på väldigt mkt tabletter-_-



Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okej :) Jag har jobbat idag och snart ska jag typ jobba lite igen! Var du några planer för trettondagen då?? :D

2011-01-03 @ 16:51:27
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: elin!

hittade på apoteket att man kan köpa bakteridödande saker som man brukar ha i munnen prova de!! tror de funkar<3

2011-01-04 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0