Klassresan i Älvdalen

Nu är jag hemma från klassresan:)
Va i dalarna från tisdag till torsdag:)
här kmr lite bilder och små texter på vad vi gjorde där:D

I dena kåta käka vi frukost,lucnh och middag
och så elda dom där inne mysigt^^


"fotbollsrondellen" o typ dalahäst^^
l
kom dit vid 2 tiden
och fixade stugorna,stortrivdes där på en gång:D
sa hela tiden "mysigt" och ja all utsikt ja allt va bra för mig:D
Tänkte dock inte på att fota stugan-_-

Men första dagen hade vi 5kamp frisebee,slangbella,pilbåge,luft gevär,
och paintboll "gevär?"
kom på andra plats me min grupp(:

sen fick vi köra lite fyrhjuling va orolig för vi skulle ner
för värsta branta backen men de va inte så farligt o brant ändå haha
Körde in i skogen ,jobbig väg! mkt stenar o sne väg-_-
sen paddla vi kanot nån kilometer eller mer och gick tillbaka.


Onsdagen så gick vi upp på detta berg ( högre en vad de ser ut!)
Tog 1 timme och gå upp, tänk dig och gå rakt upp i bara backar en hel timme
och så tog de 35min att gå ner, lite skillnad, där uppe så grillade vi och vissa
fick firas ner från ett litet berg och så innan vi gick till stugorna igen:)
Sen på kvällen så Fiskade vi en timme,käka och gick till en bastuflotte
vi va ca 23 elever och 4 st vågade bada och jag var en av dom, ensam tjej

som våga bada oxå haha stolt:D men gud de va kallt och jag skrek.xD
sen umgicks eleverna i stugorna bara mys:)

Utsikten uppe på berget:)
kollade hur långt som helst bara massa träd.(:
och på bilden så är de en Badtunna och så fanns de en bastu brevid.
fint vare


Utsikten(:

sista dagen så vart de frukost sen ut och spela paintboll i skogen
de va en känsla att ligga i skogen och sikta/skjuta  på folk(:
haha misstolka inte;D


Sedan åkte vi från stugorna efter 14:00 nångång
stannade till efter typ 1 1/2 tim resa typ och gick in på ica me killarna
o köpte lite till resan haha;D mina o hamodis saker där^^



satt brevid bästa hamodi hela resan oxå;D
kan ju inte bli bättre;)
ful bild på mig men skit samma.xD


snipp snapp slut så va denna resa slut.xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0