gått minst 11 timmar i uppsala igår!

Hejsan
min helj har varit fullspäckad så har inte hunnit uppdaterat nåt
Har min klasskompis Tessan här från fredag till vi åker till skolan imorgon bitti.

fredagen bestod av smink & håruppsättningar & hitta en bra klädstil till lördagen.



Lördag : fick vi skjus till Bålsta av mamma, sedan tog vi bussen till uppsala
skulle äta ute & gå på bio me killkompisarna
vi åt på min favorit resturang Dragon Place i uppsala
sen kollade vi på bio filmen "jag saknar dig"
blev tårögd (brukar inte bli de)
sen var vi ute på gaotorna
det var Kulturnatten
det hade vi ingen aning om
så var dans & musik på gatorna
de var en super kväll me massa folk
minst 6000 människor på gatorna
fullpackat!:D
sen hämta mamma oss kl 00;00
åkte hela vägen så vi slapp åka buss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0